پنجره های دوجداره چگونه از اتلاف گرما جلوگیری می کنند

 

با تعویض پنجره چه بر سر خانه ما خواهد آمد ؟

درب و پنجره از مهمترین عوامل نگهدارنده‌ی حرارت در محیط زندگی می‌باشد . متاسفانه اکثر افراد به جایگزینی پنجره های محل زندگی و یا محیط کارشان اهمیت نمی‌دهند ، این در حالی است که نزدیک به ۴۰ درصد از گرما و حرارت از پنجره تامین می‌شود و نقش آن ها در جذب نور و ایجاد فضایی مناسب غیر قابل انکار است .

چرا پنجره هارا تعویض کنیم ؟

یکی از محکم ترین دلایل اینکه شما باید هرچه سریع تر پنجره های قدیمی خود را با پنجره هایUPVC   تعویض کنید صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه کمتر شدن هزینه های گرمایشی و برقی شما خواهد شد .

بسیاری از فروشندگان و کسانی که در این حرفه فعالیت می‌کنند ادعا دارند که پنجره هایی که ارئه میدهند از نظر کیفیت بسیار بالا هست؛ اما شما باید بسیار در انتخاب پنجره ، فروشنده و نصاب آن دقت نمایید ، چرا که هرگونه بی دقتی در نصب و یراق آلات ارائه شده باعث به هدر رفتن انرژی و در نتیجه به هدر رفتن هزینه ای که برای اینکار داده اید خواهد شد .

بهترین پنجره برای انتخاب شما پنجره هایی خواهد بود که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار هستند .

 پس قبل از هرگونه انتخاب با کارشناسان خبره در این زمینه مشورت کنید .
مصرف انرژی

استفاده از پنجره های قدیمی آهنی و یا آلومینیومی باعث خواهد شد تا ۵۰% از انرژی منزل به هدر برود . در نظر داشته باشید که حتی اگر یکی از در و یا پنجره های استفاده شده در منزل شما قدیمی باشد ذخیره انرژی کمتری نیز صورت خواهد گرفت و نتیجه مطلوبی از تعویض درب و پنجره ها نخواهید داشت .

باز و بسته شدن پنجره

یکی از مسئله های مهم دیگری که در ذخیره انرژی وجود دارد ، نحوه باز و بسته شدن در و پنجره های منزل شما می‌باشد . هرچقدر درب و پنجره هایی که انتخاب می‌کنید هیچگونه درزی نداشته باشند و بایکدیگر به راحتی چفت شوند ، همانقدر ذخیره انرژی در محیط زندگی شما بیشتر خواهد بود .

پنجره های تمام شیشه ای

در زمان های گذشته اکثر پنجره ها دارای یک لایه شیشه بودند ، اما امروزه با پیشرفت در صنعت ساخت و تولید پنجره ، پنجره های دوجداره  به وجود آمده اند که بهبود عملکرد حرارتی را افزایش داده اند .

فروش پنجره دوجداره در آذربایجان شرقی

فروش پنجره دوجداره در تهران
پنجره های دوجداره چگونه از اتلاف گرما جلوگیری می کنند

 

فواید اضافه شدن لایه ها و جداره های شیشه ای پنجره :

اول اینکه هوای موجود در بین دوجداره ، بسیار موثر هست و باعث حفظ گرمای بیشتر می‌شود .

دوم اینکه این هوا باعث متوقف شدن نور مادون قرمز می‌شود و در نتیجه پنجره ها عایق تر می‌شوند .

هوای استفاده شده در بین دوجداره همیشه مفید و مناسب است ، اما با این حال استفاده از گاز هایی مانند آرگون و دی اکسید کربن عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت .

در نظر داشته باشید بهترین راه حل قبل از هرگونه اقدام برای شما مشورت با کارشناسان این زمینه می‌باشد .

می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم و قیمت مناسب را از آن ها بخواهید .

 

فروش پنجره دوجداره در تهران
پنجره های دوجداره چگونه از اتلاف گرما جلوگیری می کنند
شماره تماس  :  ۰۹۱۴۳۱۷۵۱۴۴

tim.p

پنجره های دوجداره چگونه از اتلاف گرما جلوگیری می کنند