تعویض پنجره قدیمی با درب و پنجره upvc

امکان تعویض پنجره قدیمی آلومینیومی و یا آهنی با پنجره upvc همیشه سوالی هست که مشتریان از سازندگان و تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره upvc می پرسند و نگران تخریب نمایه ساختمان و یا هزینه های ناشی از تعویض می باشند که در این نوشته می خواهیم در خصوص تعویض آسان و بدون تخریب پنجره قدیمی با پنجره جدید و برگشت هزینه های از بابت تعویض پنجره با صرفه جویی در اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی خانه بپردازیم.

ملاحضات سازندگان بناهای ساختمانی

امروزه در ساخت ساختمان های جدید از جمله مواردی که همیشه در اولویت سازندگان می باشد جلوگیری از اتلاف انرژی و جلوگیری از ورود صداهای مزاحم و محیط به داخل ساختمان می باشد که با توجه ساختار دیوارها از جمله مواردی که موجب ضعف در این موارد می گردد پنجره می باشد که می توان با انتخاب پنجره دوجداره و حتی گاها سه جداره این نقص بزرگ را نیز بر طرف نمود.

نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

پنجره دوجداره که باعث جلوگیری از ورود صدای مزاحم محیط خارج به داخل خانه و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و جلوگیری از اتلاف انژری می گردد علاوه بر این می توان براحتی و بدون هیچ تخریب در نمایه ساختمان با پنجره قدیمی جایگزین گردد. برای تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره upvc احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم (قاب) درب و پنجره قدیمی نصب می شود. به این ترتیب که درب و پنجره قدیمی با فرز بریده شده و درب و پنجره دوجداره upvc بوسیله پیچ های مخصوص بر روی فریم (قاب) درب و پنجره قبلی نصب می گردد و توسط فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود

بازگشت سرمایه

هزینه های جاری از بابت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc را می توان:

با فروش سازه قدیمی و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی در طول زمان کوتاه جبران نمود.

 

امکان تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc بدون تخریب

بدون تخریب، بدون تخریب، بدون تغییر در رنگ و نما، بدون بنایی و نقاشی، بدون جابجایی اساس منزل

و فقط در یک روز کاری امکان پذیر می باشد.

 

بازرگانی پنجره سفیر،
با سال ها تجربه و تولید پنجره های دوجداره upvc
در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
جهت کسب راهنمایی رایگان از خدمات مشاوره ایی با ما در ارتباط باشید.