چند نکته درباره پنجره های ترمال بریک

چند نکته درباره پنجره های ترمال بریک که بایید بدانید :

پنجره ترمال بریک یا پنجره حرارتی چیست ؟

ترمال بریک یا گرمابند، عایقی است که در سمت خارجی چارچوب سازه‌ها یا درب و پنجره قرار می‌گیرد. این عایق مانع از جابه‌جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پنجره‌های ترمال بریک از فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند، که برای افزایش بهره‌وری انرژی و عایق کاری نوین در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک، پنجره‌هایی هستند که در ساخت ‌آن‌ها از دو فریم آلومینیومی استفاده شده است. این پنجره‌‌ها دارای یک مانع بین قسمت‍‌های داخلی و خارجی هستند، تا از هدر رفتن انرژی حرارتی از طریق آلومینیوم جلوگیری کنند.

پنجره ترمال بریک نسبت به پنجره های دیگر از استاندار بیشتری برای ذخیره انرژی برخوردارهستند . این پنجره ها بسیار عایق بوده و در روز های سرد سال باعث ذخیره بیشتر گرما و انرژی می‌شود.

مزایای استفاده از پنجره ترمال بریک

پنجره های ترمال بریک یک عایق عالی در برابر نویز ، صدا ، حرارت هستند و نسبت به پنجره های آلومینیومی بسیار با صرفه تر هستند.

عایق بندی عالی : در روز های گرم سال از ورود بیش از اندازه گرما و در روز های سرد سال از ورود بیش از حد سرما به داخل محیط جلوگیری می‌کند . پس از استفاده از پنجره های ترمال بریک یکی از بهترین انتخاب های شما برای صرفه جویی در مصرف انرژی ها و بنابراین کمتر شدن مبلغ قبض های شما خواهد شد .

عایق صدا : پنجره های ترمال بریک از ورود صدا های آزار دهنده محیط بیرون به داخل جلوگیری خواهد کرد .

هزینه نصب پنجره های ترمال :

هزینه های تولید و نصب پنجره های ترمال بریک بستگی به مارک ، جنس و سازنده‌ی پنجره دارد .

به علت نواسانات قیمت در بازار برای اطلاع از هزینه پنجره های UPVC و ترمال بریک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پنجره های رنگی انتخاب نکنید

هرچقدر رنگ استفاده شده در شیشه و اطراف پنجره بیشتر باشد ، از ورود نور طبیعی به محیط زندگی شما جلوگیری خواهد شد و دید شما را نسبت به فضای بیرون کمتر و کمتر خواهد کرد .

برای اطلاع از قیمت پنجره های UPVC و ترمال بریک با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

ترمال بریک – یوپی وی سی

Thermal break window

Thermal break window
چند نکته درباره پنجره های ترمال بریک

 

modernize.com

پنجره ترمال

شماره تماس کارشناس مجموعه : ۰۹۱۴۳۱۷۵۱۴۴
چند نکته درباره پنجره های ترمال بریک