پنجره upvc تک حالته پنجره بکتاش

در این نوشته میخواهیم در خصوص تولید و ساخت پنجره های upvc تک حالته مورد استفاده پنجره بکتاش و مزایا و معایب آن خدمتتان مطلب عرض کنیم.در پنجره های دوجداره upvc تک حالته، قسمت های بازشونده آن بروی یک محور بصورت افقی می باشد.

 

از ویژگی های ساخت وتولید پنجره های دوجداره UPVC به صورت تک حالته:
تک حالته upvc
پنجره upvc تک حالته
  1. امکان تغییر سمت بازشونده از سمت راست به چپ یا برعکس
  2. امکان تعویض با کمترین زمان و قیمت
  3. امکان تعویض لولاها و یراق آلات دوجداره UPVC به راحتی
  4. امکان تعویض پنجره های قدیمی با حفظ و استفاده از فرم قبلی

 

یراق آلات مورد استفاده در ساخت و تولید پنجره های UPVC تک حالته:
  1. اسپانیولت های تک حالته در اندازه های مورد نیاز
  2. دستگیره های پنجره یا درب
  3. جلو زبانه های اسپانیولت

 

پنجره UPVC کمانی بصورت تک حالته
پنجره کمانی upvc تک حالته
پنجره کمانی تک حالته پنجره بکتاش

طبق تصویر، پنجره های کناری ثابت و پنجره میانی بصورت تک حالته می باشند که این پنجره ها بصورت کمانی قرار گرفته اند که با توجه به نمای ساختمان، به زیبایی های ساختمان می افزاید. در ساخت و تولید پنجره های دوجداره UPVC  بصورت کمانی معمولا از بازشونده های تک حالته استفاده میگردد که در صورت نیاز مشتری میتوان از بازشونده ها بصورت دوحالته استفاده نمود ولی بایستی این را نیز مد نظر گرفت که طراحی بازشونده بصورت تک حالته در آن پنجره مفید هست یا دوحالته؟!

پنجره ترکیبی بصورت تک حالته

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود در ساخت و تولید پنجره های دوجداره UPVC ترکیبی، یک پنجره ثابت در وسط و دو پنجره تک حالته چپ و راست بازشو در طرفین قرار دارد. در این پنجره با توجه به شکل و نظر مشتری می توان از پنجره های تک حالته و یا دوحالته برای قسمت بازشو پنجره ها اجرا نمود.

پنجره upvc تک حالته ترکیبی
پنجره تک حالته ترکیبی، پنجره بکتاش

 

پنجره UPVC ترکیبی تک حالته و کشویی

در ساخت و تولید پنجره های دوجداره UPVC می توان از ترکیب پنجره های تک حالته و کشویی استفاده نمود که بسته به فضای مورد استفاده، جلوه های بصری زیبایی را به وجود آورد.

 

پنجره ترکیبی تک حالته با فرم درب
پنجره upvc ترکیبی تک حالته با فرم درب
پنجره ترکیبی تک حالته با فرم درب، پنجره بکتاش پروفیل وینوا winova

در طراحی پنجره های دوجداره UPVC می توان از ترکیب تک حالته با فرم درب استفاده نمود که در این ترکیب دولنگه پنجره ثابت در طرفین و دو درب بازشو با یراق تک حالته در بین آنها قرار دارد. معمولا برای درب های UPVC عرض زیادی در نظر گرفته نمی شود که هم وزن بازشو ها بالا نرود و هم به زیبایی طرح لطمه زده نشود. معمولا در اکثر درب و پنجره های UPVC از بازشوهای تک حالته استفاده می گردد چرا که درب در حالت استاندارد نیاز به محور باشو دارد و حالت دیگر آن خیلی کاربرد ندارد.

 

 

بازرگانی پنجره بکتاش، با سال ها تجربه در ساخت و تولید پنجره های دوجداره UPVC در خدمت مشتریان عزیز می باشد. جهت کسب راهنمایی رایگان از خدمات مشاوره ایی ما، با ما در ارتباط باشید.( آدرس سایت جهت اطلاعات تکمیلی )
پنجره upvc تک حالته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *